Friday, August 20, 2010

UPDATE MY LIFE

Setelah sekian lama aku x update blog ak....tiba2 terigin nak menulis .khidupan aku berubah seratus 100% setelah percubaan ak untuk menjadi inkubator tidak berjaya akhirnyew aku megalah dengan meminta kerja.syukur kerana dalam masa 3 minggu ak apply akhirnyew satu kerja sangkut juga n kini ak bergelar jurutera dalam sebuah companyyang agak besar walaupun gajinyew x lah sebesar mana jika dibandingkan dengan rakan2 ku yang lain tapi mungkin ini sudah rezeki aku...lebih kurang 3 bulan aku duk ulang alik dari shahalam ke putrajaya ...menumpang umah akak aku yang berada di presient 9 memandangkan ak belum mencari rumah tetapi disebabkan penat ulang alik nak pulak ak nie x adew kerete moto besi buruk jew yang menemani aku huhu jadi la ....tp kini aku dah berpindah ke shahalam berhampiran kilang yang ak kerja senang dekat ...:)..syukur ..thanx god

0 comments:

Post a Comment