Sunday, December 27, 2009

Dont Try this At home

hehe entah macam mana la aku bolej berjinak2 dikancah rokok tp x serius maybe lepas clash n bosan yang amat x adew kawan so mencuba mende baru tp main2 jew isap nye ahak2 membazir jewkan...Mula2 aku sebat rokok Apat jewz n Coon kadang2 irsyad bg kat aku ..aku pun sebat jugak hahaha sekarang nie ak dah pandai plak beli sekotak dua rokok aduiii apew aku dah wat neh membazir dan membakar diri wat la bnda berpaedah yew tak adoiiii.....tp ak dah semagat da pas abis sekotak rokok neh ak da x nak merokok da hehehe takut ketagih nanti maunye mak aku x megaku aku anak dia sebab aku merokok panas plak teliga aku degar mak aku berleter aduiiii.....


regard
Mr GeeK

2 comments:

Anonymous said...

still merOkok???~mcdiey

Mr.GeeK said...

x da kot :)

Post a Comment