Monday, January 18, 2010

Perempuan+kancil sejibik

kadang2 ada betul kata kawan aku "x payah lah gorat perempuan tp kalau ko adew kancil sebijik bole " hehe mmg ini lumrah dunia....untuk mendapatkan perempuan kita kena ada $$$$$ sebab nak kuar makan guna $$$$ meraka pulak mestilah x nak susah naik kenderaan awam ...mesti x nak naik motor nak naik kete hehe.....Kadang2 terpikir apew yang perempuan pandang kepada lelaki is $$$$ ader $$$ abang sayang x adew $$$ abang melayang ....Sbab tue kadang2 ak berpk adew bagusnye awek mat rempit huhuu sebab dia x kisah memboceng motor ..berbanding awek2 yang educated mereka lebih meterialistik...hubungan yang dibina untuk membina ikatan perkahwinan sepatutnya jujur saling membantu antara satu sama lain...hubugan kita bukan untuk suka dan sementara menghabis duit baik simpan duit dan kawin seterusnya menghalalkan perhubugan....tetapi memang aku x nafikan orang akan memandang kita dari segi luaran life style kat mana kita makan cofee house,sturbuk...pakaian apew kita pakai branded kew x..,,,kereta apew kita pakai honda,nissan ,posche ini akan membuatkan orang perfkir tentang kita ..kalau kita pakai honda accord contohnya "waaa bnyk gaji mamat nie" padahal duit abis bayar kereta n minyak jew hehe duit simpanan haram x adew ....apew aku merepek nie hahahaha aduiii apew2 pun NO MONEY ...NO WOMEN...

6 comments:

purpleyellow said...

x sume pmpn educated mcm lu pikir bro...tapi bgantung lelaki gak..nak pmpn body mcm model..mmg high maintainance lah..klau hang tgk pmpn bkn dr fizikal..masih ramai pmpn educated yang x pndg sume tue...duit...mereka pn ade...plus wanita yg dh berkerjaya...mereka hanya cari cinta...masih ramai pmpn begitu..hanya antara rajin cari atau tak jer...jodoh..tuhan yang tentukan..tapi kiter kne usaha cari jugak..tue jerrr pendapat aku...adios

tuan kancil said...

cam siot je..dlm byk2 kete kancil jg jd mangsa..siot je

Hanim Mahali said...

tak sume gurlz cmtu...
tp bkn de gurlz je cmtu, de gak boyz yg cmtu...
aku pn dh merasainya. sem ni aku bw kete, pastu de boyz ni start nk kenai2 ngan aku. pdhal dr sem lps lg aku jumpe die. aku teman kwn g mkn ngan die.

Anonymous said...

hmmmm,,,jgn pndang pmpuan cmtuh brO,,,
de sbb nape pmpuan xmau nek mto ngn bOy,,,
sy xtau la awk ade adk pmpuan k tak,,kalau awk ade adk pmpuan,,,awk nk k tgk adk awk tuh merOnggeng ngn balak die k sn k mari??msti xmau kn???x elok d pndang,,,maruah keluarga kn jg,,kalau nek keta len skit,,,xde la nk duk mcm nek mtO,,,batas pergaulan pn kn jaga jgk,,,kalau sy,,atra mto n bas,,,sy prefer nek bas,,,keta bkn alasan,,,kalau xmau nek bas,,,nek tksi pn ok wht??but mahal skit la,,,len org,,,len pndngn,,so awk xleh la nk conclude pmpuan ni cmtuh,,,esk2,,,pmpuan jgk yg akn jd ibu kpd ank2 awk tuh,,,btul tak???neway,,,sy sOkong purpleyellow~mcdiey

Mr.GeeK said...

hello im not saying that naik moto tue ok.. salah faham nie .. the situation here is when u have gf u need money to spend sekali keluar entah berapa abis am i rite ..n the situation here of coz guy will pay a lot compare dia pnyew gf tue ajew ..that just my opinion..apew yang saya nak katakan kat sini is saya berharap agar gurl lebih memahami si lelaki that all saya x cakap semua tp segelintir but anyway thnx 4 ur comment

Anonymous said...

im totally agree wif mr. Geek...not all gurl are like that. but most of the gurl like to being like that..dunno why, but from my point of view they are materialistic...come on.if u don hv a car, u can ride by bus or rent a car to go anywhere wif ur gf..but do u think gurl for nowadays can accept that situation?...i don think so..believe in me..~man~

Post a Comment